Doprava a platba
GLS
Přepravní služba GLS. Doručení probíhá přímo na Vámi zvolenou adresu. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon.
- Cena poštovného činí 109 Kč
- Dobírka je zpoplatněna částkou 65 Kč
Doručení balíku:
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem dané společnosti). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Zásilkovna
- Cena poštovného činí 99 Kč
Dobírka je zpoplatněna částkou 65 Kč. Úložní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných místech. Na pobočku Zásilkovny je dopravena do druhého dne, v případě Slovenska do dvou pracovních dnů. Balík je zde uložen po dobu 7 dní. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás Zásilkovna informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě.